Telefoneren PFE
Een zakelijk telefoongesprek, waarom? In het kwalificatiedossier is het antwoord op deze vraag te vinden:
B1-K1-W1: Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
De beginnend beroepsbeoefenaar:- ontvangt klanten/bezoekers gastvrij en passend bij het bedrijf;- staat bezoekers en klanten vriendelijke en correct te woord afgestemd op de communicatiewijze (face to face,telefonisch, e-mail/chat ed.);- Geeft zorgvuldig en passend binnen de kaders van zijn/haar functie informatie op standaardvragen;- werkt volgens de in het bedrijf geldende werkwijze en procedures en protocollen.
Aanspreekpunt voor klanten kun je dus ziijn op vele manierengeven door middel van correspondentie (brief, e-mail, chat etc.), een gesprek op kantoor, maar dus ook via de telefoon. Juist dit laatste komt veelvuldig voor binnen ons juridisch advieskantoor. Nieuwe medewerkers bieden we altijd een telefoontraining aan, om te oefenen in het correct voeren van een zakelijk telefoongesprek.
Deze telefoontraining volg je bij AmeRijck. Dit vakantiepark ligt op het schitterende, autoluwe eiland Helderoog.
Voor deze telefoontraining moet je inloggen op de website van Stichting Praktijkleren.
Van de docent hoor je bij elke opdracht wat de bedoeling is en wat je moet bewaren voor je dossier en de eindopdracht.
In het afsluitende dagdeel van AKTE-personen- en familierecht en erfrecht wordt de telefoontraining afgesloten met een echt telefoongesprek. Dit gesprek wordt beoordeeld en het resultaat zie je terug in je rapport onder het onderdeel:
AKTE-personen en familierecht- training zakelijk telefoneren
Veel succes de komende weken bij de telefoontraining
Succes!
Een zakelijk telefoongesprek, waarom? In het kwalificatiedossier is het antwoord op deze vraag te vinden:...
Vandaag geven we de telefoontraining een vervolg. De onderdelen 'klantnaam' en 'een niet zichtbare glimlach' staan...
In het eerste deel van de telefoontraining heb je geleerd hoe de telefoon op te...
In de vorige dagdelen van de telefoontraining is al het een en ander voorbijgekomen. Opnemen,...